سرم را روی شانه ات بگذار

♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

سرم را روی شانه ات بگذار

Yahoo Status by RoozGozar.com

 

خدایا وقتی دلت میگیره چیکار میکنی؟؟

 

میری یه گوشه میشینی و گریه میکنی؟؟
هی با نگات بازی میکنی که یادش بره میخواسته گریه کنه؟؟
یه لیوان آب میخوری که بغضت و بفرستی پایین؟؟
یادت میاد که خدایی و همیشه باید تنها باشی؟؟؟
خدایا نمیدونی من این روزا چقدر خدا بودم...

 

 

 سرم را روی شانه ات بگذار
تا همه بدانند
" همه چیز "
زیر سر من است ...

 

 

تمام روزهایی که سرگرمیت بودم ، زندگیم بودی.



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت10:59---21 آبان 1391
من تو رو لینکت کردم ولی تو هنوز منو لینک نکردی
دوباره به وبت سر میزنم اگه لینکم نکنی حذف میشی


مهسا69
ساعت0:49---17 آبان 1391
بگـــذار سکــــوت...قانون زندگی باشـــد...

وقتی واژه ها درد را نمیفهمـــــــد...



سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری.

مطالبت زیباستپاسخ:فدات ابجی مهسا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, ] [ 1:37 قبل از ظهر ] [ پسر اريايي22 ] [ ]